Vi säger "vi ses" och jag tror på orden.

Det blev en kall helg. Vi eldade förfullt och myste inne medans skogen, i takt med minuterna som tickade, blev mer och mer färggrann. Kokade lingonsylt och försökte att inte låsa tanken. Tio liter lingon och tre kilo socker. I fredags sammlades vi en sista gång. Jenny, Sophia, Ewelina och jag. Konstigt att vännerna hela tiden flyr åt olika håll och slumpen gör att det ibland kan bli samma. Tredje gången jag säger hejdå för Lofthus skull. Vi hade en trevligt lång sista kväll tillsammans men tomhetskänslan har ändå redan infunnit sig. Innan jag träffade de tre upplevde jag den bästa tågresa jag varit med om, tänk att sällskap kan göra så mycket. Tågresan igår var ok men kylan låg i luften. Vill tro på det bästa. Jag har haft glasögonen på min näsa hela helgen men det som ska göras blir ändå inte mindre.

image278
image279



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh så fina bilder på er:)
kramis

2007-09-11 @ 23:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback