Söndag

Har svettats i kylan och äntligen när kvällen är på intåg är jag människa igen. Pluggar och funderar på hur man egentligen kan vara så knasig att man tycker det är intressant att läsa en kurs med namnet "Förvaltning i Sverige". Blir lika generad varje gång jag tvingas avslöja vad jag dessa första tio veckor bland annat sysslar med, samtidigt som jag uttalar orden så blir jag till en tråkmåns med inget liv, tror dom. Sanningen är väl snarare den att orden skrämmer för mäktigt det är vad det är, att kunna rabbla termer som skulle göra vilket kommunalråd som helt konfruerad. Åtmindstonde låssas jag att det är lite coolt.

Kommentarer
Postat av: sanna

haha ja emma du är sååå jävla cool. ;)
mopsa upp dig när du liksom jag funnit din passion i livet.... städtant liksom det är jag,

2007-09-06 @ 11:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback