På pallen

Cyklade mot Slussen. Tog en blå boll och fick en klubba i min hand. Som alltid går jag ut starkt men bortåt 8:e banan brukar skickligheten få sig en törn, snarare är det väl turen som blir till otur. Henrik är gammal golfare vilket satte griller i oss dåliga förlorare, vi tvingades inse att första platsen var redan förutbestämd och här gällde det istället att käpma om en andra plats. Kampen hårdnade ju mer vatten som kom in på banan. Överläge vändes till underläge och underläge till mellanläge. Slutade på en andra plats. Linns nybörjartur höll på att förstöra hela kvällen för oss dåliga förlorare men, hon slutade fyra av fyra. Eric tvåa från slutet vilket eentligen innebär delad andra plats med mig men, den tilfredställelsen att det uttalas ska han inte få.

Idag åker de andra till dansbandsland medan jag kliver av halvvägs för att vinka hejdå till ännu en svenska som ska bli norsk.


Kommentarer
Postat av: bella

åh emma om du bara visste hur kallt det är här borta, galet!
saknar er alla.... håll mig uppdaterad oim allt som sker!
kramis

2007-09-09 @ 21:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback