Helger i höst.

Har massor att göra. Egentligen. Vet att dåliga samvetet kommer komma krypandes på söndag runt kvällsmat, stressen. Men var sak måste få sin tid och idag är det surveyundersökning som gäller, en strategi och inte en metod. Jag vaknar av att jag rabblar på talet, tänk att även jag blev en prata-i-sömnen-människa, humor är vad det är där vi babblar totalt ovetande om vad tills rösterna blir så höga att vi blir störda.

Nästa fredag ska jag på release-party och njuta av både det ena och det andra, helgen därefter är det en hel drös med födelsedagsbarn både inomland och utomland för att helgen därefter bli en helg fullspäckad av konsert, liksom två veckor senare och ännu en vecka därefter,  sen tar jag paus i en och går på en konsert istället för att muciera själv innan det sätter igång igen. Men gäller att se till det positiva, många av de inplanerade är i Falun. Och dessutom älskar jag vad jag gör.

Låg ett lönnlöv på dörrmattan imorse som måste ha letat sig in via brevinkastet. Välkommen höst, liksom.

image308

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så mycket kul du har att se fram emot:)
miss you. /H.

2007-09-22 @ 16:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback