Mitt i tentan.

Exakt 12 timmar har gått sedan jag fick tentan per mail, om exakt 12 timmar ska den vara retunerad. En fruktansvärd dag och det värsta av allt är att jag tror att torsdagens kommande tenta är om möjligt ännu värre. Det handlar inte om att jag inte kan utan det handlar om att hinna få med allt och sätta ihop meningar som fångar in och blir begripliga. En sista fråga återstår innan sömnen får ta överhand, det enda jag vill nu är att trycka på "sänd" och glömma allt om envariabelanalyser och populationsurval för ett tag.

Kommentarer
Postat av: Caroline

låter jobbigt med tenta. hoppas det går bra! :) kramar

Postat av: JD

Ja, ett stort lycka till!!

2007-10-30 @ 23:09:24
URL: http://ungsjukskoterskestudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback