Kvällspasset

Självdiceplin är lika med noll. Eller egentligen; verkligen på topp men, när jag inom tio blotta minuter slukar en skål full med naturgodis når mitt dåliga samvete nya bottennoteringar. Trots bankande huvud har jag lyckats utföra allt jag planerat idag. Känner mig nöjd med denna dag som började för si så där en 16,5 timmar sedan. John Blund är på intåg och jag välkommnar honom med öppna armar. Har flackat än hit och än dit, gjort intervjuer och varit produktiv nästan varje minut. Dagens bästa var världens bästa storebror. Sista hållpunkten på dagens schema består av lite packning eller snarare planering av lilla trippen och dessutom några röstövningar, har fallit dit igen och de där 17 åren (!) av sång känns härliga i bagaget ibland.

image349

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh så fina blommor!!! myspys! vemifrån?
puss ses snart:DD:D:D:D:D

2007-10-22 @ 22:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback