Kvällspasset

Nynnade på en låt över diskhon och letade runt i den randiga kartongen bland alla skivor, lyssnar norskt och njuter av toner som är som balsan för själen. Tog tag i det där jag borde gjort för fyra år sedan, letade reda på den där sången som satt sig likt klister första gången jag hörde den. Killen tillhör inte de sötaste men rösten är innerlig och texten vacker. I övrigt består kvällen i ensamhet av äppeljuice, clementiner och nässpray, inte alls som jag önskade men helt ok, imorgon blir det trevlig middag oavsett tillstånd, mexikanskt hoppas jag ska sätta igång mina smaklökar åter. 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

jo det är säkert så. men det är så svårt och hålla kvar "hoppet" om det när man är på botten. svårt o tänka positivt överhuvudtaget. men jag försöker så gott jag kan i alla fall :)

skön låt. ha en bra helg och hoppas du känner dig lite piggare idag och får en mysig middag ikväll :) kramar

Postat av: S.

men bra emma!!! haha, fan va du tjatat om den där låten jämt men aldirg hittat den!!! fast nu är jag också fast den är sååå söt. och ja, som du vet ganska så lägligt. krya på dig. kram

2007-10-20 @ 11:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback