Igår och idag.

Igår kväll:
Den nya kameran var banne mig årets kap. Det gömmer sig funktioner i varje vrå och jag är som ett barn på julafton, glädjen lyser om mig. Imorgon hoppas jag på strålande solsken och vi tar en promenad tillsammans
Canon och jag. Men, glädjen över kamerans ankomst kom av sig lite då längtan fortfarande är gigantisk men avståndet minimalt, våra scheman fungerar inte riktigt just nu.
Just nu:
Blev en promenad med Canon, Stina och Sune men i gråväder likt min vägg. Trampa på mitt huvud och hånskratta. Gör det, gör det då. Det där med genetik varken vill jag eller kommer jag förstå, det enda jag vet just nu är att lampor bländar och hjärnan vänds ut och in. Ögonen krymper och taggarna utåt. Orkar inte, det enda jag vill är att ha en kväll tillsammans, det har gått för lång tid sen senast. Jag slukar tabletter och hoppas på att någon av dem snart ger verkan annars biter jag i en plåt. Kom hit och pyssla om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback