Fredag

Att planera dagen. Redan tillbaka från en tur till Högskolan vilket innebär att idag tvingade jag mig till en tidig uppgång. Temperaturen i kroppen är fortfarande någon grad för hög men jag orkar inte bry mig, nu kör jag på tills jag faller.

Idag är det föreläsning som gäller och talskrivande. Seminarieuppgiften får vänta tills intervjun med självaste VD:n är avklarad. Att skriva tal brukar vanligtvis kännas kul och inspirerande men nu känns det bara som ett magplask och jag har bestämt mig för att göra något jag aldrig gjort förut, gå in för att lägga ribban så lågt det är möjligt och bara vara påläst lagomt mycket. Helt enkelt bara flyta med. Blir som jag anade en lugn fredag, igen, jag klarar inget annat, känns typiskt och känns en aning meningslöst, jag känner mig lite tragisk, förstår inte varför jag alltid ska bli jätte sjuk när jag är förkyld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback