Dags för weekend, snart.

Projektet är snart i full gång, piloterna är svårstyrda men, ska nog kunna få fram något gott även ur det här, mest längtar jag tills i vår när det stora projektet rullar in. Borlänge i tidiga morgonen imorgon.


En lång dag med många aktiviteter. Höstpromenad i skogen med med Sunes familj och solen i ryggen. Därefter har Clara har lånat delar ur biblioteket, vi har pratat käkarna ur led och imorgon ska jag inspektera regementet. Nya vänner som känns som gammla är underbart.

De små resornas vecka. Har farit än hit och än dit, men nu åker jag dit jag längtat. En mini weekend i huvudstaden är precis vad jag behöver liksom en ny höstjacka, ny väska och en hel drös med nya tröjor och annat till den övre delen av kroppen. Dessutom ska jag inhandla något par nya jeans. Men mest ska jag bara vara och insupa storstadsluft. Tyvärr måste jag väl ändå erkänna att jag gärna hade spenderat fredagskvällen i denna stad, för det verkar vara fest på gång i varje port. Men, det blir en bra helg, en bra träning, för snart börjar en verklighet av distans igen, jag som precis vant mig vid att vara nära igen.

  


Kommentarer
Postat av: Caroline

va härligt och komma iväg till storstan lite. ha det så skoj där! :) kramar

Postat av: Stina

hoppas du haft/har det helt underbart på din weekend!! rapport om allt som inshoppats vill jag ha sen...! :) kram!!

2007-10-07 @ 08:09:49
URL: http://www.misstyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback