...

Tabletterna lindrade igår, inte fullt men ändå lagomt. Egentligen var det nog en ganska bra dag igår ändå. Vi fick äntligen vara tillsammans. Konstigt det där med längtan egentligen, att man kan känna sig otillräcklig och vilsen och sen plötlsigt så harmonisk. Vi provade nya kameran och skrattade, men inte på bild. Imorse vaknade jag med halsont och snuva, kanske var det fallet i leran på skogspromenaden som gav mig bacillerna, olägligt kom det i alla fall. Nästa vecka vid den här stunden sitter Clara och jag på tåget mot Göteborg och en väntande hotell natt både gratis och med lön, kommer ha konstant kramp i skrattmusklerna. Tills dess ska jag vara allert igen och minst lika stilig som Sune i skogsbrynet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi ååå så fint! =D vilket paaar ;) Jaa men du har nog rätt, han är nog kanske världens sötaste, med öronen på sne så där hahaha

2007-10-17 @ 16:42:54
Postat av: Liss

fasiken vilka roliga kort haha, även om det ser ut som ni gör en sen kväll med luuk lek så bara lyser kärleken mellan er (shit!) hunden är toksöt och att gå på den där vägen känns vackert.
min blogg funkar inte... fan.

2007-10-17 @ 20:10:13
Postat av: Anonym

girlie! haha, vilket kort på paret!!! fast än ni ser lagomt sura ut så verkligen ser man hur det vibrerar i luften mellan er ochinte av ilska utan banne mig ren kärlek! nyss upptäckte jag att td etyp är ett år sen miljötjosan vilket jag också kom på innebär ett år sedan niet träffades:D hehe! här är allt typ piss men det är ju i det utgångsläget jag presterar bäst:) ring!
kram H.

2007-10-18 @ 16:11:10
Postat av: jag har ingen blogg än, sorry.

pratade me h precis eller ok hon flåsar i luren än...och så sa hon "gå in på ems blogg" och japps de gör jag och kollar på bilden som hon pratat om i de fem minuter vi babblat med varandra. och jag säger bara: snacka om ett skojigt proträtt av käeleken.... ni ser inte alls glada ut men blickarna...åh dessa blickar....ni liksom drar med varandra in i er själva. och ems dina ögon är fasiken som en spegel av din själ -helt underbara! och ja om någon frågar hur d eär med dig kan man ju vara konstatera att hon fortfarande är tokkär trots tidens gång:) nej nu ska vi babbla klart!!!
ciao. /Tess

2007-10-18 @ 16:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback