What about friday

Gårkvällen kunde inte ha blivit mer lyckad, precis en sådan kväll jag behövde och känslan den skapat inombords ska jag göra allt för att behålla, känner mig lugn. Egentligen gjorde vi inget men ändå mycket. En aning festligare mat än annars, några kramar fler, mer vin, lite mer wiskey och skratt. Vi drog till Arenan och lyssnade på ett av de många favoritbanden från Borlänge och återvände ut där ett ofrivilligt snöbollskrig utlöstes. Busade och rammlade in igen för att några timmar senare halka till city; pika de andra för deras val av boende där borta på Bojsen och nöjda över att ha mitt cityboende runt hörnet väntandes på oss. En skön och befriande fredagskväll.

Lördagskvällen nu kommer ägnas åt musik ikläldd hemvärnsuniform.

image363
http://whataboutaband.se/
___________________________________________________________________________________________
Uppdatering: Se/lyssna/njut av What about a bandKunskapskanalen 5/11 kl 22.

Kommentarer
Postat av: Anonym

läcker bild;) men....var är brudarna?;)
förlåt att jag inte ringt på länge, ska skärpa mig.
kram mr h.

2007-11-04 @ 00:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback