Upprepning

Känns som dagen bestått av upprepningar om och om igen. Upprepat. Talet gick förvånansvärt smidigt, chocken har inte riktigt lagt sig, samtidigt väckte det något annat till liv när jag inser att jag måste vänta ut ännu fler tisdagar innan vi är tillsammans igen. Men imorgon tänker jag gotta mig i historien och njuta, det började ju långt innan men imorgon började det med stora kliv. I övrigt består morgondagen av möten, kanske dagdrömmarna kommer ta överhand men det är viktiga möten som ska bockas av. Borde ta mig tid att träffa dom som betyder lite mer, lite oftare, de där korta stunderna idag gjorde susen, men jag behöver mer.  image379









Personen på bilden; ta åt dig av de sista orden

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh men du ääär väl för gooo!!! :D

2007-11-27 @ 21:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback