Skruvat

En heldag i norra delarna av landskapet. Nya roll-upsen anlände lägligt imorse och nya mini montern blev snygg, karamellerna uppskattade, arbetet utfört strålande. Varit ambassadör men mest trött och längtansfull, längtan går, finns i hela kroppen. Kommer hem, det är svart och tyst, idag med. Kvällen ska ägnas åt plugg och morgondagen detsamma. På onsdag morgon åker jag för att komma åter lördag natt, hinna tvätta och säga hejdå en gång till innan vi båda drar till huvudstaden men ändå åt varsitt håll. Detta är det enda jag tänker på, att dagarna rusar förbi och att tiden är knapp innan den ena flyttar för gott härifrån, det är sånt jag tänker på när jag egenltigen borde fundera över etiska grundvalar för global ordning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst. finns ingen som du.
längtar tills nästa vecka när vi ses!!!

kramis kramis h

2007-11-11 @ 21:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback