På resande fot

Göteborg i dagarna fyra väntar. Hoppas på värme, vänliga ansikten och mycket skratt. Kommer nog få utstå en och annan pik för min stora väska, men vad gör man inte när den vanliga spricker, dessutom har jag mer packning än alla andra beroende på att jag har mina arbetskläder och en hel drös med annat viktigt med mig, jag ska stanna en mer dag än dom andra också. Blandade känslor i kroppen, inte nervositet men spänning. Imorgon denna tid bör vi vara i full gång med monterbyggandet. Om en vecka bör vi vara på plats i Stockholm och göra detsamma men lite snyggare, lite bättre och lite coolare. Ikväll, när väskan är packad blir det äntligen kärt återseende, galet vilka känslor som jag bär inom mig. 

Kärlek nu.
Göteborg nästa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback