Organisera mera

Förkylningen har fortfarande mig i sina klor. Idag har jag inte tid, det ska åkas både fram och tillbaka och möten står på kalendern; min numera alldeles för fullklottrade, sunkiga, ostrukturerade kalender, tur att den nya snart ska bos in. Postit lapparna täcker över varandra och ändå finns det knappt plats att skriva in viktiga saker som "möta vid tåget", för just nu är det min viktigaste aktivitet nästa vecka, jag struntar i allt annat både talskrivande, framförande och alla dessa möten, för mötet vid tåget är viktigast.
 

Bild från här, förståss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh du är så söt emma! :) klart mötet vid tåget är det viktigaste! sånt är alltid det viktigaste! tågresenären har galet mycket tur som har dig! :)

2007-11-30 @ 09:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback