Nattskiftet avslutas

Efter 22 timmar har jag änltigen tryckt på sänd. Försökte sova i några få oroliga timmar där mellan 01-05, vet inte om jag lyckades, det enda jag vet är att tröttheten är gigantisk i varje kroppsdel. Förunnades där någongång runt 06 vid köksbordet, av hur vacker soluppgången faktiskt är och vilken småmysig utsikt jag har dessutom vet jag att morgontidiningen levereras 05.03 på Parkgatan. Nu ska jag släppa allt vad policy modes heter och en sista helg innan året tar slut bara koppla loss totalt, eller åtmindstonde försöka för sedan börjar allvaret igen på samtliga plan, dennya kalendern är nästan fulltecknad för januari, redan.

Godmorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men va duktig du varit vännen!!! blir så galet imponerad! säg till om du orkar/hinner/vill så tar vi en avslappnande (och behövlig!) prommis runt vår egna lilla tjärn hihi Höll tummarna för dig hela dagen igår! :) Kramen!! (för den delen har jag en så galet grym låt ja måste skicka dig!! du kommer älska den!!!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback