Meriter

Dagen har ägnats åt jobb. Trotsade huvudvärken och satte igång, några timmar försenad. Tror vi fick till det hela tillslut, frågan är väl om vår humor kommer förstås och delas av andra eller ej. Nu försöker jag knåpa samman min cv, kan inte bestämma mig för hur orden ska presenteras,hur begreppen skall tolkas, om jag talar engelska flytande, bra eller grundläggande, om jag talar spanska eller bara förstår. Känns som om jag missar något i mitt uppradande och önskar jag visste vad. Imorgon väntar mer arbete men framför allt bilkörning då det är Nusnäs som gäller.

image364


Kommentarer
Postat av: Erik Nahlén

Ett tips när man kommer till Nusnäs är att inte stoppa världens minsta dalahäst i munnen, då får man skäll :(

Postat av: Emma

Erik: jag ska försöka hålla fingrarna i styr.

2007-11-04 @ 20:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback