Dofter

Klickade hem de första julklapparna, har funderat länge och väl på vad det skulle bli, nu litar jag på magkänslan och tror på mirakel. Julkänslorna yr för stunden, ätit apelsin och nu knaprar jag på en pepparkaka, tillsammans skapar lukterna en stämmning jag längtat efter sedan granen bars ut. Konstigt det där med dofter, vilka minnen de kan väcka till liv, måste nog ta några steg mot stan imorgon och doppa näsan lukten jag är beroende av och känner mig ensam utan. Låten nedan gör att köldknottrorna blir till mer behagliga knottror.

Kommentarer
Postat av: Anonym

iiiih emma!! ja tror minsan bestämt att du måste dela med dig mer av dina julmusik-kunskaper!! jag vill höra mer!!! :D sitter här och ryser och längtar, precis som du efter juletider hihi Den enorma, röda jackan är numera även här på slaggatan framplockad och det är ju galet mysigt att dra på sig den! till helgen blir det inte bara julkortspyssel utan även första julstädningen med adventsstakar och julgardiner, MYS!!!

2007-11-28 @ 08:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback