Berg- och dalbana

Veckan har haft alla de ingredienserna som skär sig. Det har varit total sprudlande hoppande glädje och tårar i mängder utan slut ända innifrån djupet. Jag tror jag skulle behöva sticka huvudet i sanden ett tag. Idag kom vintern, jag hamnade nästan i diket, tror tankarna vandrade iväg, jag blev påminnd om det jag måste göra. Att prioritera rätt är svårt men att inte prioritera är dumt. Jag tycker inte om att ha orden osagda hängandes däremellan, därför känns de kommande tre dagarna extremt långa samtidigt som jag hoppas de ska vara i en evighet för jag ska hinna med så mycket. För här ska tas igen allt det jag inte hunnit under min första "riktiga" arbetsvecka som bestått av allt för många timmar, några fler timmar på bara tre dagar mot vad normala gör på en vecka, detta bådar inte gott i kombinationen att plugga 150%, men så är läget just nu. Skulle ha hunnit med att provjobba på jobb nr 2 också men det krockade med Stockholm. Nästa vecka blir det Göteborg och imorgon Mora. Snart är det jul.

Kommentarer
Postat av: MarKus

Vet du vad..Du har status:-) Du är en underbar människa:-)..Du är något alldeles speciellt och bli något utöver det vanliga:-) Lycka Till Emma:-)

2007-11-09 @ 20:24:20
Postat av: Josse

hej emma! va så längesen jag hörde av mig på nått sätt, men nu halkade jag in här där jag inte vart på längelängelänge och vet du vad? gud så jag saknat att få ta del av vad som rör sig där innan för fina fröken gräddhylla-boende-knoppen. Det verkar hända saker, och som alltid så verkar du reagera starkt på det, det är ju det som rä du typ.
kul att se att kärleken är gigantisk i livet ditt. hoppas vi ses till jul?
kram

2007-11-09 @ 22:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback