All you need is love.

Det är sex veckor kvar tills jul, som varje år sedan denna film kom ut har jag tittat; nickat medkännande, skrattat och kännt två tårar fällas, allt på de rätta sekunderna. I hemlighet hoppas jag att om jag en dag vandrar längs altargången ska något liknande detta ske, helt omöjligt är det inte med tanke på vilka underbara vänner jag har. Mer otänkbart är väl att de får gå på bröllop med mig som en av huvudpersonerna. Tiden får, ska utvisa. Tyvärr hittade jag inte ett klipp med hela denna underbara scen.


Kommentarer
Postat av: JD

Det är dessa vännerna som gör det lilla extra som är ovärdeliga. Alla vänner är ovärdeliga på sitt sätt men alla behöver även någon som gör detta lilla extra. Väldigt vacker scen, vilken film är den från?

Postat av: Emma

rätt som alltid, rätt ord.

scenen är från *love actually*

2007-11-20 @ 21:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback