...



Att återvända

Tillbaka i tredubbel bemärkelse.
Dagarna i Stockholm var kanon, svårt att fatta vad vi faktiskt klarade av att göra där tillsammans. Torsdagskvällen gav energi som jag hoppas ska räcka i nästan två veckor till. En förkylning fick jag med mig åter tillsammans med de 1000 katalogsbeställningarna. Frisören idag och tankarna vandrade tillbaka till den där dagen efter sista Ölands sommaren då mitt långa, långa rumplånga hår kapades vid käklinjen för att få bort tånglukten. Nu är jag där igen, vid hakan alltså. Ska jag sluta resa för ett tag, alla kan ju inte sticka samtidigt, måste bo in mig igen i det redan advetspyntade hemmet, tågresan idag var längre än någonsin men nu är jag här och talet ska övas in imorgon.
image375


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback