På landet

Gårkvällen och dagen har spenderats i en idyll som skulle kunna vara framsidan av en lockande broschyr med namnet "livet på landet". Underbart trots regn. Lugnet är obeskrivbart. Kossor som råmar och katter som spinner. Inga bilar som stör eller duvor som flaxar. Skulle kunna trivas bra där, riktigt bra. Har gått genom hagar och klättrat över gärsgårdar, ätit smultron och klivit i koskit. En tur i självaste centrum hann vi också med innan vi återvände ut till lugnaste lugnet och smaskade på isglass. Att återvända till stan för att spendera en sista natt hos kusn på Drottninggatan känndes både vemodigt och bra. Trodde inte jag skulle ta desa ord i mun men, Uppsala har visat sin bästa sida för mig och jag har rammlat pladask. Kommer återvända snart. Tanken var att imorgon skulle tåget gå norrut igen men icke. Vet inte när det blir hemfärd, stannar med glatt stort rött bankande hjärta kvar här. Kärlek.


Kommentarer
Postat av: T

fan emma kom till stan nångång då!!!! spanar ju konstant efter dig men men..... haha kooooom!
ses väl på festen antar jag:D

2007-06-27 @ 20:05:08
Postat av: Ooooooo

lägg upp en bild på kärleksparet!!!! :D

2007-06-27 @ 21:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback