Nya vänner

Galet men sant så sant. Min lilla lya blev uttittad idag och killen bestämde sig för att han ville ha den. 15 juli flyttar jag ur efter en deal oss emellan, innebär visseligen att jag står utan bostad i 15 dagar men det står jag ut med när jag vet vad som väntar. Som Stina säger jag har flyt nu. Ruskigt bra flyt.
 
Stina och Sune har fått besök idag. Hade jag haft lite större fickor hade den lille krabaten gärna fått följa med hem. Ljuvlig och söt som socker. Därefter så har väskan packats och nu befinner jag mig söderöver i några dagar.


Bild tagen på Sune


Kommentarer
Postat av: Stina

hihihi vi är hedrade här på slaggatan!!! :) och sune har äntligen slocknat under min stol, på mina fötter tihi. tack för idag!! repris måste det bli med en (förhoppningsvis) godare glass hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback