Lyckochock

Jublar av glädje! Trodde det var linserna som spelade mig ett spratt men icke. Tycker inte om att skylta med resultat eller något vad gäller betyg men idag sväljer jag all stolthet och skriker:
A!!! Jag fick A på internationella relationer tentan och endast ett enda fjuttigt poäng från full pott! (vilket får en att fundera om detta från professorns sida var ett "måste" för att liksom håna mig lite) Känner mig stoltare än en tupp och ler fånigt. Hämtade samtdigt ut Sverige i EU tentan och även den kom med ett glatt besked men inget slår min glädje att få ett A (!) på en salstenta!

Det är en bra dag idag, den inleddes redan igår kväll med 1 liter jordgubbar i magen, flera deciliter vaniljvisp och en halv vinare hos S. Gudars så kul. Idag förutom firandet av tentan är det en del skrivjobb som ska göras och det känns passande at värmen inte är så varm längre för då skulle jag inte kunnat hålla mig inne. Ikväll ska nästintill hela familjen kolla på en ny lägenhet till mig, lägenheten i mitt drömhus i Falun. Känns som om det kommer bli flytt i slutet av sommaren. Kanon. Efter inspektion avlägenheten väntar så E. Underbar torsdag.


Kommentarer
Postat av: DU ÄR MIN IDOL

vad kan man säga annat än ett j-a STORT grattis????
shit emma, trodde inte ens det var möjligt att få så höga points. you´re the best helt enkelt. nu kommr vissa avguda dig ytterligare;)
hörde att dte va i de där huset du tjatar om så ofta som du ska kika på lya i ikväll? coolt. jag kommer på inlfyttningsfetsten för sån blir re väl?

2007-06-14 @ 12:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback