Livat i stugan

Sommarfest. Årets första. Vädret kunde inte ha varit bättre förutom att värmen lyste något med sin frånvaro, men man kan ju inte få allt . Polotröjan var perfekt när mörkret sänkte sig och knotten gjorde sig allt för påminda. Läpparna är uppäta av de små rackarna. Vi grillade spett och smaskade högt, spelade kubb och vann överlägset bubblade i oss en massa bubbel och förlorade slutligen stort i kvällens sällskapsspel. Däremellan hann Jenny och jag med en massa tok som efterföljdes av konstiga blickar, men vi bjuder på det för kul var det och fult som stryk. Vilken toppen kväll i juni. 
 



Kommentarer
Postat av: Alex

Jag önskar att jag hade varit där! Saknar sommarfesterna med er...Vi får väl se till att vi hinner med nån tillsammans. Både här och där...!Stor sommarkram!

2007-06-18 @ 08:30:34
Postat av: Anonym

Önskar att jag hade varit där också! Saknar att festa med er. Men vi får väl se till att det blir en och annan sommarfest både här nere och där uppe!=) Stor sommarkram

2007-06-18 @ 08:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback