Att bygga nytt bo

Jag har bestämt mig. I slutet av sommaren är det dags att packa allt i kartonger och lassa bilen full. Jag ska flytta. Lägenheten var som en dröm eller kanske till och med ännu bättre. Kolosalt underbar. Tre och en halv meters takhöjd heter duga. Jag blir att bo på "fina gatan". Utsikten från köksfönstret lurade mig att tro att jag befann mig i Stockholm och Gamla stan vilket man lungt kan leva med. Har möblerat i tankarna natten lång och en del nya inköp står på listan. Ibland har man tur. Gult hus med rött torn. Boende mitt på stan med Systemet nästan för nära. Mitt trassel till hår kommer älska nya boendet, två frisersalonger på samma gata. Det här är toppen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

we all say:GRATTIS (or well not everybuddy but they try;)you have a mission for the summer learn the to speak like dalarna:))
see ya soon emmis

2007-06-15 @ 16:57:07
Postat av: o

fan va coolt ny lya!!!!
hur länge har du planerat detta då utan att säga nått????
haha vissa komer nog bli förvånade...shit!
kram

2007-06-15 @ 17:33:45
Postat av: Alex

Den låter helt underbar...måste få komma och hälsa på nån dag=)vi ses i sommar! kram

2007-06-16 @ 14:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback