Trötter och butter

Imorgon fyller mamma år. Har inte hunnit fixa någon present, för den delen har jag inte ens letat. Men tror det ordnar sig på något vis. Är påväg att bli sjuk, något måste det i alla fall vara för den som stirrar tillbaka i spegeln känner jag inte igen. Kanske man kan bli kärlekskranhk snabbare än vad jag trodde för det är nog sant, jag börjar redan längta.

Såg ett par ögon jag allt för väl känner igen idag. Konstigt att två svarta hål fortfarande kan ha inverkan om än en liten. Synd att det ibland är svårt att vara vänner tydligen är det lättare att låssas som vi är obekanta. Fast jag vill vara en vän.

Kommentarer
Postat av: kalaskulla

tack! intressant att läsa din också. början på en följetång kanske? jag har sökt en skrivarlinje i sundbyberg. en ettårig på folkhögskola. folkhögskolorna har några stycken runt om i landet. funderade på att söka en annan också, men då ansökan var bindande kändes det som alternativ nr 2. den var två-årig och låg i sthlm nånstans. minns inte riktigt vad den hette. sök på ams. =) lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback