Snooza (eller inte)

Morgonvanor. Men först kvällsvanor som avslutas med att ställa in brandalarmet på rätt tid, för det är just vad min tupp låter som. En hel natt går snabbt förbi sen ringer det,jag trycker och trycker på snooze. Vissa dagar för länge, idag alldeles för länge. Blott 20 minuter är inte mycket tid att hinna äta frukost så magen är nöjd i åtta timmar och dessutom hinna fixa det som går att gör något åt vad gäller det yttre. Favoritbloggaren Erik (och här borde det varit en länk men datorn vill inte som jag: http://nahlen.blogg.se)satte lägligt nog idag ord på de tankar som svichade genom huvudet när jag i 150km/h cyklade till jobbet och kom i alldeles för god tid på något magiskt vis. Ikväll ska jag beräkna en snooze-tid när jag ställer in klockan, man lär sig något varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback