Listat och klart

Gillar inte kedjebrev mest för att jag alltid känner mig som en förädare när jag inte sänder dem vidare. Men, då och då dimper det ned något som är intressant eller kul:

Scarf/Turban: Scarf känns mer mig, huvudbonader är svårburet när håret inte vill som jag vill
Hög klack/Ballerina: Finns inget som är så snyggt som klackar och med min längd borde jag endast ha klackar. Men, ballerina är mycket skönare och fungerar alltid.
H&M/Zara: Här finns endast tillgång till det förstnämnda så när väl Zara finns är det som julafton.
Kroppsnära/A-linjeformat: Känner mig mer avslappnad i "a:et" men kroppsnära känns mer elegant ibland
Stuprör/Boocaut: stuprör defenitivt men tyvärr vill inte alltid min kropp detsamma.
Baddräckt/Bikini: det finns oftast en anledning till varför jag ytterst sällan har baddräckt och den anlednigen heter motionssimmning annars råder bikini.
Svart/Vitt: Svart funkar alltid medans vitt känns sommrigt.
Uppsatt/Utsläppt: Sedan de nya längderna råder är valet enkelt -utsläppt.
Legging/Barbent: Leggings kan vara perfekta när vindarna drar
Modette/Elle: Jämförelsen känns banal, Elle.
Desperate housewifes/ Sex and the city: Sex and the city var inte bara en tv-serie utan skapade en livsstil


Kommentarer
Postat av: H

hahaha;)
gud att du kunde välja jag föröskte men... ja som alltid kan jag inte eblsuta mig.. hihi

2007-07-13 @ 11:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback