Hjärtevärme och flyttlass

Så har man ny adress, ett nytt namn att plugga in och nytt postnummer. Känns bra men lite konstigt. Adam har redan flyttat in, golvet hann nog inte ens torka. Nu står hela lägenheten hos farmor och farfar och bara väntar på att återigen köras iväg. Frågan är väl om det är jag eller möblerna som tycker det är jobbigast denna väntan.

Fredag innebar full fart, tåg och buss innan en underbar kväll tog vid. Musik som gjorde själen glad och hjärtat lite varmare. Köpte skivor och kännde mig nöjd. Den fåniga texten skriven med spritpena i en av dem gör mig fortfarande fnittrig och lite generad. Fotade förståss en massa innan kameran olägligt dog. Funderar på att inhandla en ny kamera, ska passa på att utnyttja den nuvarande arbetssituationen.


Kommentarer
Postat av: lisen

du måste ju ha inflyttningsfest i slottet!!!!
sprang förbi din nya lya igår och nu ser dte ut som om det närmar sig inflyttning och om jag fattat ditt inlägg rätt så är det så:)så... i agusti planerar du att ha en tillställning hoppas jag!
så j-a coolt att du ska bo där !!!

2007-07-18 @ 16:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback