Emma idag

Det är Emma idag, min namnsdag alltså. Emma-dagen. Det regnar men jag är glad ändå, jätte glad. Idag har jag namnsdag och jag ska äta tårta. Jobbar hela veckan i butik nr 2 och fifflar med datorerna mest hela tiden. Timmarna här går långsamt oj så långsamt. Ögonen är trötta och kroppen är helt slut. Visste väl att jag skulle känna av sömnbristen men för mig är det en gåta hur jag ska kunna hålla mig vaken till stängningsdags. Men posten gjorde mig pigg för en stund, har fått post från Norge, Sofie skriver att hon har det bra och jag tror henne. Konstigt att tomheten efter hennes sista flytt fortfarande är gigantisk men jag ska nu glädja mig åt att hon kommer hem en tur snart -bättre nyheter denna dag går inte att få.


Kommentarer
Postat av: Anna

grattis kramar i tusen!

2007-07-25 @ 11:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback