Boka in en tid om du vill

Trodde att augusti skulle bli en bra månad, en perfekt månad i år. Jag hoppades på stora och små resor liksom hinna "bara vara" med de nära. Men så blir det inte, kalendern är fullklottrad av annat alltifrån jobb och flytt till operationer och konserter. Förstår inte när jag ska hinna med det där jag längtat efter. Vill skjuta upp på saker men det går inte för snart tar skolan vid och då är tiden knapp eller snarare obefintlig. Försöker hitta en lösning och planerar nu i förväg in olika saker som jag önskade att jag slapp planera in och bara kunde ta spontant. Jag vill inte lida av tidspanik när vi umgås. Jag vill kunna fika i timmar och skratta utan att hela tiden kolla på klockan. Men tyvärr så är sanningen just nu så att klockan får styra tiden som återstår av sommaren. Det bästa av allt är att i år är det lång tid kvar av den,för den har ju inte ens börjat i min värld där sommar betyder sol och bad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men emma!!! du måse iaf boka in en resa till mig:) lova har du gjort ju!

2007-07-26 @ 16:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback