Antagen

En hel natt utan sömn med för stora tankar om små ting. Idag har jag tackat ja till höstens studier och en liten längtan tills starten har smugit sig på. Statsvetenskap II och Retorik kommer prägla livet när löven faller. I höst ska jag bli den där studenten som jag en gång var, jag ska bli synonymt med ordning och reda igen, hitta tillbaka till den där kraften som jag hade förut.

Butik nr 2 är folktom, några få kunder på något som känns som oerhört många timmar.  Läser de där böckerna jag inte hunnit läsa tidigare och funderar för att förhopningsvis slippa ligga sömnlös ännu en natt. Imorgon spenderas kvällen i Falun, ska bli skönt att komma hem en sista gång till det lilla dockskåpet innan flyttkartongerna åker imorgon. Blir jobbigt att gå upp för att jobba lördag och sätta sig på ett tåg, men vad gör man inte för
Lasses  och Maias skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback