Viernes y sabado...

Så kom tåget tuffanes in på stationen, de två glada vännerna hoppade av och själv så fick jag nästan en chock över J:s korta hår, men efter två minuter och några djupa andetag var odrningen återställd. God mat på stan och lite shopping innan det bar av hem till mig för inspektion, en inspektion som jag fick väl godkänt på. En hel eftermiddag med S och J var nog precis vad jag behövde och precis det jag har längtat efter. Sen blev det dags att svida om för kvällens fest.

Efter ångest och en hel hög genomprövade plagg så bar det av. Det blev trevligt, P hade verkligen snyggt hemma hos sig och det känndes både varmt och inbjudande på samma gång. O pratade om ett nytt projekt han ville ha med mig i och det lockar otroligt, hoppas han fixar in mig. Senare bar det för de andra iväg ned till andra festligheter på stan medan J och jag rostade smörgåsar och kollade på Idol á la  2005 innan kärleken ringde och hade jobbat klart.

Klockan på ringning och promenad i solskenet men ack så blåsig kyla. Städat och fejat och nu blänker varje vrå medan maten puttrar på spisen. Lite plugg ska klämmas in innan det är dags att börja rota återigen i garderoben för kvällens festival. Spännande....Grått känns rätt för kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback