slit, släng...dansbandsrefräng

Jobbar hårt, eller jag får för mig det bara för att jag skriver. Konstig dag idag, det var kolsvart när jag vaknade och nu när jag tittar ut är det svart igen, det var den dagen det. Det enda ljus jag fått idag kommer från datorskärmen. Sitter och småskrattar åt studentradion och njuter eller kanske plågas lite då och då. Idag ska jag se till att bli klar med materialet för opponeirngen idag, eller i alla fall försöka. Vore helt underbart att "bara" ha läsning kvar och att skriva mina små egna justeringar.

"Snart är det fredag igen", en hit av H? Klämcheckt och värmländskt så det svänger i de gamla buggbenen. Jag gillar det , gillar det skarpt. Kanke för att jag vet vem det är som spelar gitarren och minnen som låten ger trots att detta är bara andra lyssningen. Shit, det klingar gott i mina öron med danbands plinketeplonket.
Lindköpings H -ska försöka få tag på den till dig du kommer älska det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback