Grey´s inför

Missar Grey´s ikväll, men reprisen är inbokad. Kan inte sluta tänka på de orden de säger i "puffen inför", att: "ingen har rätt att kalla mig..." Skulle lika gärna kunna vara en scen ur en espiod ur mitt så kallade liv, skillnaden är att jag aldrig kan svara emot. Det sägs att allt som händer har en mening och påverkar oss på ett eller annat sätt oavsett om vi vill eller ej och oavsett om vi märker det eller ej. Det tror jag på. Undrar vem jag hade varit om jag inte hade varit med om det jag varit? Vem hade du varit? Hade vi känt varandra?

Livets första fyrtio år ger oss texten,
de efterfölkande trettio ger oss kommentarerna....

Livet går inte i repris, livet är själva föreställningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback