Att det ska vara så svårt

SommarSolmogna, nyplockade....
Att det ska vara så svårt att hitta tillbaka till koncentrationen. Hittar 1000 andra mycket trevligare saker att göra hela tiden. Städa känns så lockande så jag nästan får rysningar av njutning längs ryggraden, diska känns som något alldeles ljuvligt fantastiskt lockande. För att inte tala om att le åt alla härliga bilder som återfinns här och där undangömt i datorn, i fotoramar, fotoalbum, högar här och där...allt!
Hittade jordbubbsbilden från i juli, tror aldrig jag fått såna sommriga sommarkänlsor som jag får av denna bild, jag känner jordgubbssmaken i munnen, känner lukten... underbart solmogna och plockade från landet. Måste säga att bilden är en snygg bild, kolla in glansen som jag lyckats skapa på gubben, får låssas att det är tack vare mig och att jag kan det där (men icke, snarare nån liten ljusstråle som gav en mer än lyckad effekt) Sommaren reflekteras.

Ska försöka göra det där "rycket" nu. Försöka var ordet, att det ska vara så svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback