Ännu en dag

Försov mig.
Ingen bra start.
Ingen bra dag.
Huvudet dunkar.

Onsdag, innebär att fredagens dommedag närmar sig med gigantiska steg. Har äntligen lyckats läsa klart alla uppsatser, nu återstår att skriva ned lite kommentarer även för den sista och därefter kika igenom min egen uppsats återigen. Imorgon blir det "inpluggning" av allt jag skrivit om uppsatserna. Hoppas allt klaffar och att jag på fredag vid 13-tiden bara kan njuta av att kunna titulera mig "medievetare". Häftigt. Mäktigt. Låter bra "Emma, 20 år, medievetare".

Igår så fick jag och J lite tid tillsammans, jätte kul, behövde verkligen det. Vi var onyttiga tillsammans och tittade på Greys. Men mest prat och skvaller, ingen ovanlig kombination. Blev lite för sen hemgång (därav tröttheten idag) men det var en bra tid för hemgång, träffade/mötte min E på vägen, han trött efter jobb och plugg och jag trött efter TV och plugg men ändå så glad över tillfälligheten som det var att vi sågs. Ikväll blir det en tur till Borlänge för att säga hejdå till mamma och samtidigt få en ny tub plattångskräm (varför har dom inte den sorten här för? Knas!) Blir ett möte på perrongen, eventuellt en komplettering av önskningar.
De har en trevlig flygtur framför sig mamma och moster, 12 timmar är lång tid. Fast dom förlorar inte så mycket med tanke på att de nästan blir att flyga tillbaka i tiden, 6 timmars snurrande tillbaka av klockan.
Vill vara med jag med, vill flyga och lida av jetlag. Framför allt vill jag uppleva staterna och träffa kusin U.

Ska ta och gripa tag i kommentarerna för den sista uppsatsen sen ta en tur till affären och börja bocka av min lånnnngggaaa handlingslista. Så lång som den är kan man tro att mitt kylskåp ekar, men nej inte än i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback