Vilken måndá morgon...

Tidig morgon och redan en massa tok (problem):

1. a. Vaknar av att jag håller på att nysa ihjäl mig och ögonen värker, svider och är härligt uppsvullna. Fattar inte varför, allt är kliniskt rent här hemma sedan gårdagens superstädning måste vara vår i luften även om det känns oerhört osannolikt med tanke på den mängd snö som forsar från himlen denna stund. Efter en massa ögondroppar droppade i de gröna ögonen är jag nu så ljuskänslig så jag fammlar mig runt i svarta glasögon modell big big big och persiennerna nere. Ser ganska coolt ut leker filmstjärna, stjärna som håller mig undan de vassa fotoblixtrarna.
1. b. Brände mig på plattången för kanske tioende gången senaste dagarna. Aj.
big big

2. När jag som bäst höll på att borsta bissingarna föll nått i handfatet och så vips var man en parfym fattigare eller positivt sett innebär det att jag får plats emd en ny och att det blev städat ovanpå skåpet. Ser ganska trevligt ut nu.
städat

3. Veken på mitt nya ljus som luktar liksom min favorit parfym har gått av vilket inebär att ljuset inte går att elda på, men tror jag lyckats göra en tillfällig lösning med ett värmeljus ovanpå det underbart doftande hjärtat.
ljus jlo

4. Schemat för veckans tentapluggande har redan fått revideras i huvudet, hann inte alls det jag hade tänkt mig igår. Får se till att dagens hålls in i minsta detalj.
schema tenta

5. Beroende av läppglans som inte finns i Sverige (ur positiv synvinkel: måste åka utomland snart!!!)
victoria´s secrep lipbalm



Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig dag du verkade ha. Men som det heter, ur allt ont kommer något gott!

Ha en mummsig dag!

2007-02-20 @ 16:31:33
Postat av: Alex

Visst ser du ut som en filmstjärna i dina stora solisar!=) alltid nåt positivt...puss o kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback