Tatuerande av kunskap

Dagarna går alldeles för snabbt, tentan springer emot mig med ett hånflin. Nervositeten stiger för var minut som tickar, känner mig knäsvag redan. Inbankandet, tatuerandet av kunskap om de politiska ideologierna på hjärnbalken fortsätter.

Varit en tur till mor och far, klippt mig och kört en massa bil runt runt. Men mest av allt har jag pluggat, gårdagen var mycket effektiv och uppstigningen vid sex var lyckad då jag var färdig med det jag "skulle" vid elva tiden redan. Så idag går det som alltid mycket segare igen, men ska försöka hålla samma tempo även om vi idag får justera tiden, det viktigaste ä'r att hinna med det som står på schemat oavsett när jag är klar.

Svinkallt men en promenad lockar, måste till Kuckelikana och spana in dom nya smyckerna från Snö som nu finns i affärerna. (Så jag vet vad jag ska ha som lockbete för att plugga hårdare) Lön på fredag, härligt då kommer första lönen som copy -en rejäl klumpsumma för ett halvårs hårt slitande, på söndag är en beställning av en ny i-pod inbokad, måste bara se till att välja färg.

Tenta lördag, men genast efteråt måste den nya litteraturen bankas in, inför nästa kurs om "utländska politiska system" är det 600 sidor i veckan som gäller i fem veckor, magknip och ont i ögonen alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback