Brokig (bokig) vardag

Ny vecka, ny kurs, nya bekymmer.

Känns som om tiden rusar fram hel tiden, får den inte att räcka till hur mycket jag än strechar ut den. Sprang till skolan idag för att sedan springa hem och väl hemma flåsa runt och göra allt för att tröttheten inte ska ta överhand, frågan är hur länge dextrosol fungerar och när det blir beroendeframkallande. Hjälp.

Igår var en jobbig jobbig dag, skickade iväg miljoner arbetsansökningar med vetskapen om att bli utan jobb i sommar någonstanns i huvudet. Repa med flöjten vid läpparna och eftersom jag inte spelat på ett tag har jag fått irriterande eksem under läppen, nu har de iaf äntligen upplyst mig om att jag har rätt att ta ut reseersättning, jätte "kul" att jag inte vetat om det i ett och ett halvt år vilket innebär en förlust på ca 15000 som jag varit berättigad till, jippie men ingen idé att deppa utan nu istället åka varje vecka och tjäna pengar pengar på att göra det jag älskar. 

Snön fortsätter att falla och det är bra för nångång snart ska jag hinna åka lite skidor är planen.  Men tills dess får jag nöja mig med att glida fram på skona, ska ta en tripp till Ica och äntligen hämta ut alla mina kursböcker som är försenade, sen har jag att göra kvällen och natten lång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback