Ångestpluggande en vecka i förväg

Nästan lördag, den 24:e (då det återstår två månader till "min" dag) är det så dags för salstenta i Politisk historia. Kanske inte låter så kaxigt eller särskilt krångligt eller för den delen intressant men, det är allt det där gånger tusen. Så krångligt och svårt att dom där få hjärncellerna gömmer sig så fort det är dags att plugga. Helt galen att hålla isär tidernas alla ismer och alla män med smarta tankar och utopier. Man kanske borde bli rikitigt övertygad om sin politiska ståndpunkt efter denna mastodonta kurs men icke, snarare ännu mer förvirrad när man helt plötsligt fattar dom innan och utan.

S och jag har avrit duktiga idag och bebott bibblan så alla seminarieuppgifter för nästa vecka är avklarade så nu var tanken att jag skulle göra ett enkelt och finurligt schema över alla dessa ideologier men som vanligt är jag seg i starten. Det råder kaos hemma hos mej, jobbigt värre. Har ont i rumpan efter allt sittande på hårda datastolen så för tillfället har jag förflyttat mig till mjukare ställen. 

Ikväll blir det så ska det låta och mys men mest plugg. Åh vilken tråkig helg och framför allt vecka jag har framför mig. Dessutom så tror jag S infektion har smittat av sig till mig, skrämmer mig själv med min blekhet och är så ofantligt slut i kroppen, varje liten muskel värker.

tenta pluggbleknos

 Soffbord/pluggbord. (obs! boken med t-röd flaskan som omslag är kommunistiska manifestet och jag förstår varför denna flaska är på framsidan, läs den du med och du fattar varför. )
Bleknos det är jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback