Nöt.

Nog är jag en riktig nörd, men det är ganska trevligt. Städerna, artisterna och låtarna för Melodifestivalen 2008 är klara och jag inser att i år måste jag ringa och rösta, vet redan vilken låt jag kommer nynna på. Lasse. Lasse Lindh.

Energin kom från ingenstanns och de där svåraste julklapparna blev inhandlade mycket lättvindigare än vad jag anat. Energin kom därefter att försvinna och nu när jag borde plugga som hårdast är hjärnan likt klister, eller snarare knäck; och knäck det är jag väldigt sugen på. Hm.

Kommentarer
Postat av: stina

hihi å här kokas det knäck för glatta livet! är inne på min 4 sats just nu!! :D börjar riktigt få in snitsen nu måste jag säga! du är såå välkommen på lite knäck sååå när tiden finns! :)

2007-12-15 @ 15:51:57
Postat av: Caroline

oh ska lasse vara med minsann :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback