Onödigt dumt, rentav skadligt.

Att jag inte kan förstå. Att jag inte kommer på saker och ting i tid.

Vem är så dum så den läser 15 poäng för mycket? Vilket ger en summa på 45 poäng på en termin. Dessutom, samtidigt som en uppsats ska skrivas? Jag. Jag är så dum, exakt så korkad. Borde ha lärt mig att mina nerver inte klarar det. Orkar inte med ännu en termin med bulor och blåmärken som ska täckas över för att slippa undan blickar från både den ena och den andra käraste. Vem vet kanske jag är avsvimmad konstant istället för bara efter skolan? Vill så mycket med ändå, någonstanns måste det finnas en gräns. Synd bara att jag inser först nu att jag överstigit denna.

Tre kurser samtidigt, efter det en uppsats. Dessförinnan minst två tentor samma dag. Jag vill inte ha höst.

Kommentarer
Postat av: Stina

men vännen dåå! vad jag har hört så är retoriken inte alls varken svår eller tidskrävande, så det blir nog inga större problem! vi får väl hjälpas åt helt enkelt!! Det kommer gå bra :)

2007-08-22 @ 10:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback