Och i sommar måste vi verkligen träffas...

Planeringen har pågått sedan sommaren lämnade in sin uppsägning sist. Sommaren är en tid för återseenden. En tid då det som annars inte hinns med ska möjliggöras. Det är som om vi tror att vi på de där två månaderna ska hinna ta igen allt som vi på årets övriga tio månader ha tvingats prioritera bort. Plåstra om det dåliga samvetet.

Ikväll ska Josefine och jag träffas, sist vi sågs hade hon inget hår på huvudet och nu nuddar det hakan. Några timmar tillsammans lindrar inte det dåliga samvetet men det minskar.

Kommentarer
Postat av: Jaget

ah!
vilken förändring som har skett här:) snidig design:)
när är du hemm aom dagarna? ringer jämt men inget svar... attans. antar att du sticker söderut nästa vecka precis när jag kommer hem också, dumma dig;)
haha men du vi tar det senare.....

2007-08-01 @ 17:05:24
Postat av: Sara

håller med dig fullt ut, man tror astt tiden plötsligt är gigantisk,,,,,,
sommaren är snart slut och jag har inte ens hunnnit hälften av vad jag tänkt mig.
attans.

2007-08-03 @ 10:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback