Dag ett.

Första dagen går mot sitt slut. Ska snart bege mig mot stan och hemmet. Jag har pluggat konstant sedan 08.30 och känner mig nöjd med vad jag presterat första skoldagen på vad som kanske är den sista höstterminen. Dagens elektroniska föreläsning var intressant och att gå hem för att sitta i soffan och läsa någr akapitel om den svenska förvaltningen känns inte alls betungande däremot saknar jag min dator. Har ingen musik att lyssna på och det kliar i öronen som bara vill suga i sig. Har dubbelkollat scheman och det ser bra ut, har koll på både det ena och det andra (läs; jag har koll på fler scheman än mina egna)

Nu skiner solen, blir en långpromenad idag med. Det behöver jag.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback