Vilken fest..

Jag vill ha fest, jag vill ha glitter jag vill ha glamor.
Varför är det alltid så att när jag är partysugen verkar resten av världen gömma sig under täcket?
Så nu sitter man här och tittar på tårna som verkar dansaloss i dansskorna medan resten av jag är alldeles stilla. Vi skulle ju ha kul ikväll, det skulle ju bli "kvällarnas kvällar", tiden rinner ut, vi måste skynda oss nu innan jul för då tar allt slut ,det vet vi även om vi försöker att inte tänka på det.
Party on my own är tydligen konceptet för kvällen med Albins stämma som ljuder i högtalarna, finns nog ingen bättre låt än "ingen är så lat som jag" -skulle kunna bli en riktig slagdänga, en riktig hit.

Flick-kusin A och jag skulle nog sett ut som tvillingar om vi befunnit oss i samma stad, våra klädgåta fick en bra lösning idag, men vad gör det när festen blåstes av för min del (och så här rätt kommer kläderna defenitivt inte kännas om några dagar då det är dags för nästa fest som förhoppningsvis blir av)
När A flyttar kommer tågresorna bli många, borde också packa mina kartonger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback