En ängel

Känslan som infinner sig i kroppen när man åkt skidor en hel dag och äntligen får dricka sin varma choklad som liksom sprider ett leende genom hela kroppen, en sån känsla kan också ett mail från Göteborg väcka till liv. Hoppas bara att du i fortsättningen skriver på dalmål, inget annat.
 
När du skickar dina mail känns det som om hoppet väcks, du är som en väckarklocka för själen, du har inte glömt bort mig -du tänker på mig du med liksom jag tänker på dig. Så mycket kan förändras snabbt men vetskapen om att du alltid finns där är trygg och det känns bra, riktigt obeskrivbart underbart.
Jag vill att det ska snöa, jag vill göra en snöängel med dig i tankarna, du en ängel i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback